5/09/2018

Tavaszi körömtrend 2018

Sziasztok!


Ebben a bejegyzésben a tavaszi körömtrendről írok nektek. Nem vagyok egy nagy trendhajhász, szóval a hibákért nem vállalok felelősséget. LOL. Saját tapasztalatok alapján írom ezt a bejegyzést. NEM VAGYOK DIVAT BLOGGER! Köszi.

Mostanában én azt veszem észre, hogy a lányok világos körömlakkot használnak, mert ez feltűnőbb, elegánsabb. Én az öltözékemhez szoktam festeni a körmöm, de én is leginkább világos színeket használok. Használok pirosat, fehéret, világos kéket, citromsárgát, narancssárgát és rózsaszínt. Nyárra a sötétebb körömlakkok lesznek a dominánsabb színek. A tél színei a piros és a szilva bordó volt.

Köszönöm, hogy elolvastad! Remélem, tetszett! Kövess Instagramon is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...