5/23/2018

Eredeti vs saját recept - Mochi

Sziasztok!


Mochi vagy Daifuku

A Daifuku egy mochi tésztába töltött vörösbab massza vagy püré.

Kipróbáltam otthon a mochi készítést és sikerült, de mivel szeretek kísérletezgetni, és szeretem az egyszerűbb, elérhetőbb dolgokat, ezért a liszteket kicseréltem és...

Kipróbáltam rizsliszt helyett finomliszt segítségével és víz helyett tehéntejjel is, de az érthető módon kicsit keserűbb volt, szóval az nem sikerült olyan jól, de az eredeti recept alapján készült mochi sokkal jobb ízű volt, mint amire számítottam.

Íme az eredeti recept:
- édes rizsliszt
- víz
- cukor

A vizet és a lisztet egy tálba öntjük, majd összedolgozzuk. Bele tesszük egy vízzel teli edénybe, amit forralunk, konyharuhát terítünk rá és fedőt teszünk a tetejére. 20 percig pároljuk így. Adagokban adjuk hozzá a cukrot és kevergetjük tűz felett és kész.


Köszönöm, hogy elolvastad! Remélem tetszett! Kövess be Instagramon is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...