5/23/2018

Személyiségzavarra utaló jel

Sziasztok! 


Végeztem egy kis tanulmányféleséget a túlzott ragaszkodással, függéssel kapcsolatban. Itt az eredmény, amire jutottam.


Ha valakitől vagy valamitől függ valaki, az egy betegséget azaz személyiségzavart jelent. Ha függünk valakitől, akkor nem tudunk nélküle élni és mindig vele vagyunk, követjük még a WC-re is, ugyanúgy öltözködünk, ugyanúgy viselkedünk, ugyanúgy csinálunk mindent, mint ő, azaz lemásoljuk a személyiségét. Az más, ha egy sztárt "másolsz" vagy utánozol egy picit, hiszen ez felé a tiszteletet és rajongást jelenti. Bizonyos fok felett ez a rajongás már nagyobb agyi vagy idegi gondokra utal. Figyelj arra, hogy ha te utánozol egy sztárt, valamennyire azért maradj önmagad! Ha valakitől függünk és/vagy utánozunk akárkit teljes mértékben, az kemény önutálat vagy önbizalomhiány lehet az oka. Olyan oka is lehet ennek a durva rajongásnak, függésnek, hogy személyiségzavar van jelen az illetőnél. 

Csak olyan dolgokat próbálj ki vagy olyan dolgokat csinálja, ami neked is tetszik és kipróbálnád!

Saját tapasztalat: Én rajongója vagyok egy német-hawaii énekesnőnek, aki kardiózik és jógázik is. Nos, ezeket én is átvettem. Mindenhol azt láttam, hogy milyen jó meg minden és kipróbáltam. Azóta csinálom én is ezeket. Van egy közös hobbink a kedvencemmel. Ennyi.

Köszönöm, hogy elolvastad! Kövess Instagramon is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...