5/23/2018

Instant ételeket próbálok ki #1

A blogbejegyzést inspirálta: https://youtu.be/ZwYOkZkz1cE
Iratkozzatok fel rá és lájkoljátok a videót!

Sziasztok!


2014 óta egészségesen étkezem és nem eszem instant ételeket, DE most én is kedvet kaptam ahhoz, hogy megkóstoljak pár instant kaját, amiket még nem ettem soha és szívesen megkóstolnám. elkészítem őket és megkóstolom. Leírom nektek a véleményemet, képet csatolok róla és írok egy leírást az elkészítéséről, ízéről stb... Ebből egy bejegyzéssorozatot tervezek. Ez az első része. Remélem, tetszeni fog mindenkinek és kövessetek Instagramon! Instagram: @ancsika97

Amit ma kipróbálok: Knorr - Magyaros tészta Paprikáscsirke szósszal


2 adagnak való tészta és fűszer van a tasakban, ami legalább 1000 Forintba került. 

Elkészítése: forrásban lévő vízbe öntjük, kevergetjük, tovább főzzük és 8-10 perc alatt kész.
(minden adat rajta van a hátoldalán)


Vélemény:
Olyan illata van, mint a paprikás csirkének. Az ízén csak egy kicsit lehet érezni, hogy instant, de egyébként nagyon ínycsiklandozó. Majdnem ugyanolyan íze van, mint a paprikás csirke és a főtt tészta elegyének. Nem bántam meg, hogy elkészítettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...