5/24/2018

Ebédelj velem! #1 - egészségbomba

Sziasztok!


Az Ebédelj velem! bejegyzés sorozatot azért indítom el, hogy valamennyire naplózzam számotokra az ebédem (csak néhányat, amit ti magatok is eltudtok készíteni otthon, ha akarjátok) illetve célom rávezetni benneteket arra, hogy egészségesen étkezzetek és jó alakotok legyen. Nem mondom azt, hogy nekem szuper alakom van, de nem vagyok túlsúlyos (sosem voltam az, annak ellenére, hogy régen több egészségtelen ételt ettem, mint amennyit 3 átlagember összesen) és van egy adott nőies alakom (homokóra). 

Próbáljátok ki ti is ezeket az ebédrecepteket!

Az én receptjeim többnyire vegetáriánus, de van közötte vega is.

- tonhal
- 1 paradicsom apróra vágva
- 2 db tojásból készült tojásrántotta
- sajtos (főtt) barna rizs

Lehet hozzá rakni pár zöldséget. Például: káposztalevél, uborka, főtt brokkoli, etc...

Jó étvágyat hozzá!

Kövess be Insán is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...