5/31/2018

BlogNapló #3 - blog, vállalkozás

Sziasztok!


Már nagyon rég nem tettem közzé BlogNapló bejegyzést, ahol a napjaimról írok nektek.

Arról szeretnék nektek írni most ebben a BlogNapló részben, hogy miket csinálok nap, mint nap és egyéb.

Elég sokat tanulok mostanában. Nyelveket, marketinget és anatómiát illetve gyógytudományokat. Fontos az ember életében az önfejlesztés, hiszen bármikor és bármiben tudjuk kamatosítani azt a tudást, amit autodidaktikus módon sajátítunk el. Nagyon sok ilyen könyvet olvasok, amiből megpróbálok tanulni (már ha lehet és már amit lehet). Ezeket a megszerzett tudás cafatokat / részeket építem bele az újonnan indított vállalkozásomba és tudatosan építem fel magamat a vállalkozásommal együtt. Egy vállalkozásnál nem rövid időben kell gondolkodni, hanem elég hosszú időben (akár 10 vagy 20 évben). Lassan és fokozatosan kell és csak is így lehet felépíteni egy olyan vállalkozást, ami a jövőben sikeres lehet.


Miért lettem vállalkozó?
Olyannal akartam foglalkozni, mit mindig is szerettem és szeretni is fogok. Önfejlesztő tréningekkel sokkal többet is kihozhatunk egy adott vállalkozásból, még ha adósságból építünk is fel egy még ingatag, de jónak tűnő vállalkozást. A másik oka a vállalkozásindításnak az az, hogy szeretek irányítani (mivel oroszlán a horoszkópom... nem meglepő). Így minden munka könnyebben pörög a kezem alatt. Tudom irányítani a dolgokat. Nem kell félnem, hogy lesznek rosszindulatú kollégák, vagy nem kell félnem attól, hogy valamit elhibázok és kirúgnak. Természetesen ez egy nagyon nehéz feladat vállalkozónak lenni, de megéri. Türelem rózsát terem és az én jelképem a rózsa, szóval én egy nagyon türelmes ember vagyok. Egy vállalkozáshoz sok erőfeszítés kell és sokat is kell dolgozni, de minden cselekvés megéri érte... addig amíg be nem fuccsol az egész.

Kövess Instán is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...