4/17/2018

Közérdekű közlemény - Tudnivalók a blog szerkesztéséről

Sziasztok Drága Olvasóim!


Nagy örömömre szolgál, hogy blogot vezethetek, amiben leírhatom a véleményemet egyes dolgokról; leírhatom a kéréseteknek megfelelő tartalmakat, ismertetőket; recepteket; egészséggel és egyéb dolgokkal foglalkozó bejegyzéseimet!


A blog szerkesztése az én munkaköröm, DE emellett mást is dolgozom, mást is csinálok és nincs elég időm foglalkozni a bloggal. Ezt nagyon sajnálom. Nem fogok eltűnni, csak a bejegyzések száma ritkul és nem heti 3 alkalommal lesz 3-3 bejegyzés, hanem heti 1 alkalommal 3 darab (vagyis ez a terv). Az ígérhetem meg, hogy heti 1 alkalommal 1 darab bejegyzés 100%-osan lesz!

A blogon leírtam már, hogy elkezdtem írni egy regényt, amit még nem fejeztem be. Ha befejeztem, akkor tudok csak Hardwelles fantázia történeteket írni ide. Szeretnék a regényemre is koncentrálni, nemcsak a blogra, éneklésre. 

A román és szlovák nyelvű bejegyzést (Instagram sztori szavazásban ezekre szavaztatok legtöbben illetve ezekből az országokból vannak olvasóim is, amit a mai napig nem hiszek el, de mindegy) elkezdtem írni. Teljesen hibás lesz a fogalmazás és a nyelvezet, emiatt viszont bocsánatot kérek mindenkitől! Én igyekszem. 😀😍💗

Kiközösítéssel foglalkozó bejegyzés pedig sokára lesz kint, mivel gondolkodom, hogy ki rakjam-e vagy ne. Saját tapasztalatokat nem tudok bele írni, szóval az nem lesz benne (tuuudom, tuuudom kértétek, hogy legyen saját tapasztalat is...). Kutatásaimat; mi is az a kiközösítés; kik csinálják; miért csinálják; egyéb... fogom beleírni illetve megeshet, hogy írok bele véleményezést is (de ez mint leírtam, nem biztos).

Ha jól tudom, kértetek esportolós bejegyzést is! Az is készül!

Készül receptes bejegyzés is!!! (Egyik kedvenc bejegyzésfajtám a receptmegosztós)

Lesz autós (Ferrari) bejegyzés is, mivel csak az FC Barcelonáról és a Real Madridról hallottam (akinek Forma-1-ben kiemeltebben szurkolok, az támogatja a Real-t) és nem sokat tudok a foci mindenségéről. Ha azt mondod, hogy Messi, én azt mondom távol... vagy Kínát teszem megemlítésre (Tudom, sokat tudok a fociról... mint egy hangya az atomfizikáról). 😂😀

Köszönöm, hogy olvasod a blogot! Remélem tetszik! Oszd meg barátaiddal és kövess be Instagramon! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...