4/12/2018

Az első koncert élményem

Sziasztok! 


Ebben a bejegyzésben megosztom veletek az első koncertélményemet. Remélem tetszeni fog!


2011 őszén járunk. Jó az idő, mintha nyár lenne. 19 órakor (ez kérdéses, mert már rég volt és nem emlékszem nagyon pontos adatokra) Vastag Csaba koncert, ráadásul ingyenes. Naná, hogy ott leszek a barátnőimmel! Sötétedett már, amikor elkezdődött a fellépés. Minimum 20 Celsius fokos lehetett a levegő. Őszköszöntő fesztiválon belüli esemény volt ez a koncert. Nagyon sokan mentek el, hiszen az X-Faktor nyertesével találkozhatnak az eseményen résztvevők. Én nem néztem az X-Faktort, sőt még azt sem tudtam, hogy ki az a Vastag Csaba. Aztán elmentem a koncertjére, ami 30 perces volt és hihetetlenül jó volt. Hangulatos fellépés volt. Emlékszem, hogy énekelte a Menedék, Már tudom, Őrizd az álmod című zeneszámokat. Arra is emlékszem, hogy mondta, hogy míg ő énekli az Őrizd az álmot című dalt, addig képzeljük oda mellé a testvérét. 😍😄 Amikor vége lett a fellépésnek, akkor már sötét volt, az egyik legjobb barátnőmmel mentem haza, közben pedig kibeszéltük, hogy mennyire jó volt a koncert és, hogy mennyire fantasztikusan éreztük magunkat a koncerten (de természetesen mindezt kiabálva, mivel nagy hangerővel szólt a zene és félig megsüketültünk 😂😁). Utána hetekig ezt az élményt meséltük mindenkinek. 1 hónap volt, mire felfogtam, hogy én voltam egy igazi Vastag Csaba koncerten. 😃

Köszönöm, hogy elolvastad! Remélem tetszett! Kövess Instán is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...