8/03/2017

TOP 5 KÖNYVEM TAG

A nyári hónapok alatt elkezdtem még több és vastagabb könyveket olvasni, amik között olyan is volt, amit csak azért kezdtem el olvasni, mert régi, jó illatú és tartalmasnak találtam. Nem szoktam írni a kedvenc könyveimről, sőt beszélni sem szoktam róluk. A top első helyen a Vad Focibanda (Die Wilden Kerle) áll a kedvenceim dobogóján, hiszen ez egy izgalmas ifjúsági sorozat, ami egy fiúkból álló focibandáról szól, akikhez oda keveredik egy nagyon is ügyesen focizó csajszi, aki a fociban nagyon remekel és befogadják. Ezek után jönnek az igazi nagy izgalmak, ellenségekkel megküzdenek és egy kicsi romantikus szál is van benne. Ez egy eredetileg német könyvsorozat, aminek nem egy és nem kettő része van, hanem sokkal több. Mindenkinek szeretettel ajánlom.

Top 2: Az útvesztő. Ebből film is készült, ami szintén nagyon izgalmas és akcióval dús lett. Nem spoilerezném. Ez is mondhatni, hogy ifjúsági regény, hiszen fiatal fiúkról és lányról szól. Érdemes elolvasni a könyvet és utána megnézni a filmet. 

Top 3: Igen, egy "erotikus" könyv következik, de nekem maga a története tetszett meg. Igen, a "Szürke ötven árnyalata" című könyvről beszélek. Én sem gondoltam volna, hogy ha megveszem és elolvasom, akkor ennyire tetszeni fog, hogy a top 3 könyvemben fog szerepelni. Ez Mr. Grey és Anastasia kapcsolatáról, ismerkedéséről szól. Romantikus, de mégis kicsit szadistának tűnő.

Top 4: Harry Potter sorozat. Mindet kiolvastam, de már annyira régen, hogy újra ki kellene olvasnom. Annyit tudok, hogy nagyon tetszett és filmen is szuper az egész. Akik szeretik a misztikus fantasy-kat, azoknak ajánlom. Akció dús és szó szerint: varázslatos. 

Top 5: A Tamás-templom karnagya. 600 oldalban (2 kötet) foglalja össze Láng György az egyik leghíresebb, legtehetségesebb klasszikus zenész életét. A könyv nagy hatással van az olvasójára. Leírja, hogy Johann Sebastian Bach miket élt át az életében. Drámai és komikus szituációkat is leírt benne, amik még élvezhetőbbé teszik a könyv olvasását. mindent részletesen leír az író, hogy mi, mikor és hogyan történt. Cifrázza is és még metaforákat, sőt hasonlatokat is használ. Ez a mű megérinti az olvasó szívét, bele tudja élni magát az olvasó és ezt akarta elérni a mű készítője. Először nem akartam elolvasni, mert úgy gondoltam, hogy nem fogom szeretni, DE... minden megváltozott már az első oldalt olvasva, hiszen olyan átéléssel írja le az író a történetet, hogy azt nem lehet nem élvezni. Átadtam magam nagyon könnyen ennek a könyvnek és bekerült a Top 5 könyvem közé, ami nagyon lényeges. 
Ez a kedvenc zeném tőle. Könnyed és szép. Annyira tetszik, hogy kiráz tőle a hideg, ha hallgatom, ami nagyon nagy szó, ugyanis sosem szerettem az ilyen fajta muzsikát. Hallgassátok meg ti is! 
Itt a link: Johann Sebastian Bach - Air
https://www.youtube.com/watch?v=rrVDATvUitA
Könnyed muzsika az igazi zenekedvelőknek. :)

Köszönöm, hogy elolvastad! Ha tetszett, oszd meg ismerőseiddel Facebookon és kövess Instagramon: @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...