8/06/2017

Találkoztam a "Német Torpedóval"

Szinte mindenki találkozott már hírességgel, sztárral, celebbel, sportolóval az utcán vagy egy rendezvényen. Nos, én olyan rendezvényen találkoztam egy német autóversenyzővel, ahol nem is hittem volna, hogy találkozni fogok vele, tehát még megbeszélve sem volt az egész. Ráadásul azzal az egy autóversenyző sráccal találkoztam, akit pont nem kedvelek (pedig mindenek szurkolok) egy bizonyos okból kifolyólag és direkt ezért nem fogok írni róla, de még a nevét sem említem meg, hogy ne azért ne kedveljétek, csak mert én nem kedvelem/kedveltem. És nem akarok reklámozni sem. Mivel ugye én elég sok autóversenyt nézek, követem azt a sorozatot is, amiben ez az aranyos "kis" versenyző szerepel. 

2017 január 12. Bécs 10:00 körül
Szép napsütéses napnak nézünk elébe, kicsit hűvös van és néha el kezd esni az eső. Egy kedves barátommal autóval elmentünk Bécsbe az Autóbemutatóra, ami 3 részből állt. Sokan vannak arra, mert egy "Vásár" van ott. Kialakul egy kicsi dugó, majd mehetünk lassan tovább és beérünk a parkolóházba, ahol úgy mehetünk fel, ahogy az amerikai filmekben. Nagyon tetszett is. Vettünk jegyet, hogy be tudjunk menni az autók közé. Olyan volt bent lenni (ahol több volt az ember, mint amennyit be tudott fogadni az épület), mintha a Mennyek országában lennék. Aztán egyszer csak meglátok előttem egy szőke, ismerős arcot, kék szemekkel. Nézem, nézem... Eszembe jut, hogy ismerem, hogy ki is ő... Felfogni alig bírtam, hogy ott volt előttem a barátaival. Rajta is látszott, hogy észrevett, de nem akartam vele beszélni, úgyhogy próbáltam elkerülni, ahogy csak tudtam, de nem tudtam. még legalább 2x (ha nem 3x vagy 4x is) összefutottunk autónézegetés közben. Én ilyenkor lehajtottam a fejemet, hogy véletlenül se nézzek rá, mert a végén még azt hiszi tetszik nekem, pedig csak felismertem és alig hittem a szememnek. Az épületben az emberek fel sem ismerték és emiatt kiakadtam picit, hogy mi az, hogy őt nem ismerik fel?! Akivel voltam, neki is említettem, hogy ő az az autóversenyző, aki.... etc... Erre az volt a válasz, hogy tuti, hogy nem ő. Utánanéztem interneten, hátha mégis én voltam a "hallucináló", aztán kiderült, hogy nem. Élőben ott volt pont előttem. A mai napig nem tudom felfogni a dolgot. De nagyon örülök, hogy találkoztam vele, hiszen nem mindennap találkozhat egy ember Ausztriában egy német autóversenyzővel. Nem igaz? (megfordult a fejemben, hogy: Ez meg mit keres itt?! :O ) Még jó, hogy nem vettem elő egyből a telefonomat, hogy lefényképezzem. :D Mire észbe kaptam, arra már elhagytam az épületet és a napi kávéadagomat ittam és az Oreos fánkomat majszoltam el. A rendezvényen inkább az autókat fotóztam, de ott sem mindegyiket, csak párat, mert tényleg annyi volt, hogy betelt volna a memóriakártyám, ami még aznap kellett.

"Német Torpedó"
Ezt a gúnynevet találtam ki neki Daniil Kvyathoz hasonlítva. Miért? Mert a srác is úgy versenyez, mint ő, mint egy torpedó. Gyakorlatilag a csapata nagyon jó és szinte mindig a dobogón végez, tehetséges, de vannak csúnya húzásai, emiatt lett ez az általam kitalált gúnyneve is. Ettől függetlenül szurkolok neki és örülök, hogy találkoztam vele, hiszen ez egy felemelő érzés volt számomra.

Ez a bejegyzés téma egyik éjjel jutott eszembe, de hogy mi okból kifolyólag, azt nem tudom. :D
Ennek a bejegyzésnek lesz egy másik része is, de az már az általam látott autókról fog szólni és magáról az élményekről.
Köszönöm, hogy elolvastad! Kövess Instán is: @ancsika97
Remélem, hogy tetszett. Ne feledd! Jön a másik része is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...