8/06/2017

'17 Ferien-Messe Wien & Vienna Autoshow

Az előző részben írtam arról, hogy itt találkoztam egy fiatal autóversenyzővel, és hogy kivel voltam ott. Most az a része jön, amikor leírom, hogy mit láttam. Sokan egyébként csak azért voltak ott, mert imádják az autókat és ha egy meztelen szupermodell sétált volna át az épületen, akkor sem vette volna le a szemét az autókról az ember. Valóban csodálatosak voltak azok az autók. Szép fényesen csillogtak az erősen kivilágított óriás helyiségben (teljességgel úgy nézett ki a hely, mintha a Mennyországban lennénk, esküszöm). Nagyon sokan voltak, főleg férfiak, de nők is voltak szerencsére. (Ilyenkor nagy örömöt érzek, mert legalább látom, hogy nem csak én szeretem az autókat és ez megnyugtat.) Ez a rendezvény egyébként 2017-ben Január 12 és 15 között került megrendezésre, ahol az autókedvelők megtekinthették az autók újabb és régebbi típusú csodaautókat is. 3 külön épületben zajlott ez az egy rendezvény. További információkat a www.messe.at oldalon találsz erről a rendezvényről. Hozzáfűzném, hogy napijegyet kell venni a rendezvényre, ami minden évben megrendezésre kerül. A jegy ára 20% kedvezménnyel (parkolás + helyben vételi belépő napijegy): 8 Euró és 50 Cent. Úgy gondolom, nagyon megéri ennyit kiadni, csak ezért a rendezvényért és még lehet, hogy te is úgy jársz, mint én és találkozol egy ismert emberrel a helyszínen. :) Be lehet ülni az autókba, lehet kapcsolgatni (beindítani nem tudod), nézegetni és fotózni. Meleg van bent, tehát vedd le a kabátot, ha bemész, ugyanis nagyon meleg van bent. :D

Kis történet 1: Beültem egy jól kinéző német autóba, hogy körülnézzek benne. Erre beült mellém egy fiatal srác és annyira megijedtem tőle, hogy kiugrottam az autóból és szégyenemben nem is ültem vissza már. :D

Kis történet 2: Fotózom az egyik autót. Látják is az emberek... erre nem belesétálnak? :D
Például itt :D
Hopp, egy ujj "trollkodott" a képbe.
Behajolt a képbe bal oldalt a bácsi. :D
Benézte a bácsika. :D Már megint egy behajolós bácsi. :D
Rosszalkodott a fókusz a kamerán... :(
A fiú vagy rosszul volt, amikor a képet készítettem, vagy igen tetszett neki a motornak a hátsó része

Most jöjjenek az értelmes képek is: 






















 Kilátás a parkolóból
Parkoló
Jól láttátok. Egy híres autó is volt ott érdekességképpen. Vissza a jövőbe című régi filmben használt eredeti autó volt megtekinthető az Autoshow rendezvényen.


Remélem tetszett és köszönöm, hogy elolvastad és megnézted! Kövess Instagramon is: @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...