8/28/2017

Ezekre vagyok büszke + képességeim

Ezekre vagyok büszke + képességeim


Sokan kérdezték már tőlem, hogy mire vagyok a legbüszkébb. Mindenre, amit csak az életemben elértem, ugyanolyan büszke vagyok. 

Példaképemnek magamat tartom, mert magamhoz képest akarok jobb lenni és saját magamnak akarok megfelelni. Nem hasonlítom magam senkihez, mert akkor azzal csak lehúzom magam a mélybe és soha nem fogom elfogadni magamat. Nem vagyok egy barátkozós típus, de ha valaki barátkozni kezd velem, barátkozni fogok vele és nem utasítom vissza. Ennek az az oka, hogy nem tudom, hogy ki szeretne velem barátkozni, ki nem. Aki nem szeretne velem barátkozni, azt nem akarom zavarni. Remélem, hogy ez érthető mindenki számára. :)

Mire vagyok büszke?
- Általános iskolás koromban a rajztanár benevezte az osztály minden tagját egy rajzversenyre. Egy képeslapra lepkét kellett rajzolni, festeni. A színek összefolytak az alkotásomon, ráadásul sötétebbek voltak a színek is. Azt hittem nem kerül be a legjobbak közé. Erre tessék-lássék pont az enyém került be és egy kiállításon meg is lehetett nézegetni őket. Hozzáfűzném, hogy nem szeretek és nem is szerettem soha rajzolni, mert úgy gondoltam, hogy nem tudok rajzolni. A zene, éneklés jobban tetszett.
- 3 vagy 4 éves lehettem, amikor beülhettem egy gokartba egy rendezvényen belül. Apukám és anyukám kísértek el oda. Köszönöm nekik ezt az élményt!
- Büszke vagyok arra, hogy mennyi minden iránt érdeklődöm. Szeretek nyelveket tanulni. Szeretem az autókat. Szeretek házimunkát végezni. Szeretek főzni, sütni. Szeretek sportolni és egészségesen élni. Imádom az állatokat. Szeretek egészséggel kapcsolatos tanácsokat adni embereknek és még sorolhatnám azokat, amik iránt érdeklődök.
- Élelmiszeripari tanuló voltam, amikor megmutattam a többieknek az énektehetségem. Szünetekben énekeltettek. Szerettem énekelni. :)
- Egy átlagos hideg és esős januári délelőttön, amikor Bécsbe mentem egy autóbemutatóra, ahol találkoztam személyesen egy német autóversenyzővel. (Versenyzőről nincs képem, de...)
                        ↓

 Mercedes

Felső parkolóból a kilátás

- Sopronban és Budapesten leküzdöttem a tériszonyomat. Ezek után a pókiszonyomat is leküzdöttem és már nem félek tőlük. :)
 BP

Sopron

- Vezettem mozdonyt. (Édesapám mozdonyvezető volt és édesapám mellett egyedül vezettem)
- Autodidakta módon tanultam meg szinte mindent, amit tudok. (éneklés (8 évesen kezdtem el), biciklizés (13 évesen tanultam meg), gitározás (18 évesen kezdtem el), és egyéb)
- Általános iskolában tanultam társastáncot és néptáncot, majd röplabdázni kezdtem. (nem versenyszerűen)
- Tudok varrni és hímezni
- Óriási életmódváltáson vagyok keresztül. Régen keveset és egészségtelen ételeket ettem, míg most normálisan étkezem, sportolok és szeretem ezt az életmódot.
- Letettem a középszintű informatika érettségit sikeresen. Köszönöm a tanáraimnak! :)
- Kőszegen szereztem informatikai gyakorlatot.
- Voltam koncerteken. Egy párat itt felsorolok: Essemm, Halott Pénz, Vastag Csaba, etc...

Halott Pénz koncert (nem ez a legjobb kép 😀 Bocsánat a rossz minőségért! :) )

- Tanultam elsősegélynyújtást és már tudok is elsősegélyt nyújtani bárkinek, aki rosszul lesz.
- Tudok mezőgazdasági munkákat is csinálni (fűnyírás, kertészkedés)
- Értek a gyerekekhez és szeretek a gyerekekkel rajzolni, beszélgetni... és tisztába tudom őket tenni úgy, hogy nincs undor az arcomon (aki gyereket akar, az szokja meg a nem gusztusos látványt).
- Elkezdtem csinálni ezt a blogot, amit azért hoztam létre, hogy segítsek az embereknek az írásaimmal és szeretek blogolni.
- 2012: Ebben az évben kezdtem el a dalszöveg és versírást és a mai napig csinálom.
- 2016. május 1.: Első Nagy Futam élményem
- Vicces tény: telefonkímélő vagyok, mert az összes volt telefonom működik, nem törtem el egyiket sem, maximum kicsit lassú, illetve tudok sokat a semmiről írni és beszélni
- Sok háziállatom volt már (főleg cica) és azóta nagyon értek az állatokhoz
- Egyszer felkértek modellkedni Budapestre
- Megjegyzem az útvonalat amerre csak járok.
- A családom megvett egy Rally világbajnok autót egy autóversenyzőtől és azzal mentünk mindenfelé :) (Hangja hangos volt, de súlya miatt lassabban ment. Összkerékmeghajtásos volt.)

- 9 évesen vezettem először autót (Fiat Punto)

Régen tökéletes voltam a szüleim kiakasztására 😁 Itt egy példa:
"Lányom, mit kérsz karácsonyra? - Autót! - És névnapodra? - Autót! - Születésnapodra? - Autót! - Na és Húsvétra mit kérsz? - Autót!"


Egy autó belseje. Forrás: www.motorsport.com

Remélem, hogy tetszett a bejegyzés! Kövess Instagram oldalamon is! Instagram: @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...