7/24/2017

UNIKORNIS MINDENHOL

Unikornis világom


Nem szó szerint kell érteni a címet, bár nagyon is magáért beszél, hiszen annak ellenére, hogy rossz dolgok történnek velem, pozitív tudok maradni. Ez nem naivitás, csak remény és tudom, hogy a rossz után, mindig jó következik. Ez abszurd tény. Minden érmének megvan a maga másik oldala. Mindig a jóra kell koncentrálni és elkezd dolgozni a vonzás törvénye, azaz valóban bevonzod a jót. Az életet nem kihívásként kell felfogni, hanem, mint egy játékot, csak 3D-ben. Ez tehát egy livegame, amit életnek hívunk. Régen pesszimista voltam, mert nem tapasztaltam szinte mást, csak rosszat. Csúfolást, kiközösítést, átverést, hazugságot, kihasználást, hamis barátokat és egyebet, amik az önbizalmam nagyon leépítették. Egyszer elhatároztam, hogy felállok és nem bántom azokat, akik engem bántottak. Levegőnek nézem őket, nem törődök velük. Ha nem nézem őket különösebben levegőnek, akkor nevetek a viselkedésükön. Így tettem, azóta indítottam egy blogot, megtanultam értékelni az életet, sokat olvasok és tanulok, aminek megvannak a hatásai. Az élet fordít a kockán (sorson). Ne bánts mást sehogy sem, mert a sors sajnos visszaüt többszörösen és nagyobbakat, amit nem biztos, hogy fel tudsz dolgozni. A tapasztalat mindennél fontosabb. Tapasztalatból beszélek. Érdemes volt sokat sírnom régen, most már nemcsak az immunrendszerem erős, mint az állat, hanem a lelkem is és van bátorságom visszavágni. Nektek is azt ajánlom, ne hagyjátok magatokat, tanuljatok meg kiállni magatokért, mert ez azt jelenti, hogy tiszteletre méltó személy vagy. Nem kell csúnyán beszélni, csak szépen, pici dolgokkal szemléltetni a másik számára, hogy mi a fészkes helyzet van. Egyébként minél több tapasztalatod van, annál erősebb vagy lelkileg és annál jobban gondolod azt, hogy a rossz dolgokat az életedben a hátad mögé tereled és nem foglalkozol velük. Kiépítettem magamnak egy mottót: Én én vagyok, de nem az az én, ami tegnap, hanem ami ma. Ezt követve pozitív szemléletet kezdtem látni az életemben. Optimistán vágtam bele mindenbe és sok sikerrel. Elkezdtem ezt a blogot és csak azt látom, hogy nagyon sokan vannak, akik rendszeresen olvassák és követik, ráadásul az új látogatók száma egyre jobban csak nő, amit nagyon szépen köszönök nektek! Ti vagytok a legjobbak Drága Olvasóim! Nem véletlenül szeretek mindenkit, hiszen sok embertől kaptam és kapok támogatást a mai napig, amit máshogy nem tudok megköszönni. Büszke vagyok az elért teljesítményemre és nem akartam mást, csak azt, hogy tudjak segíteni az embereknek. Az emberek nagy része bunkó, mert ő úgy döntött, hogy nem segít embertársának, ami azt jelenti, hogy nem a jó mellett döntött. Mi a jó? Mi a rossz? Ez egyéni látásmód. Kinek mi, kinek hogyan. Ez emberség, etika, erkölcsfüggő. Az erkölcsös ember nem ver meg embereket, azért, ha beszól neki valaki és ez jó, mert az agresszió arra utal, hogy az agresszív személy érzelmi és szellemi intelligenciája összesen üti meg a 0-át. Persze vannak kivételek, amikor jogos az agresszió (például zaklatás, ami egy ideje már húzódik és véget akarunk neki vetni). A rossz, erkölcstelen ember magát szégyeníti meg a negatív viselkedésével, ami normális embernek nem tetszik (például állatbántalmazás). Állatbántalmazásnál is jogos az agresszió… az állatvédők felől a bántalmazó felé, mert az állat egy érző lény, aki jobban tud szeretni, mint az ember. Igen, ez tény. Röviden: ne kiabálj az állattal, ne bántsd, ne éheztesd, ne szomjaztasd, mert a végén nem te fogsz nevetni. (Igen, nagy állatvédő vagyok, problem? J ) Tanácsok: Többször gondold át, amit tenni szeretnél, mert visszaüthet, mint az átok. Szeresd magad és az embertársadat úgy ahogy vagy/van, mert alacsony képességekre utal, ha nem ezt teszed. Tiszteld az embereket! Legyen hited, reményed, bátorságod! Ha férfi vagy, légy férfi! Ha nő vagy, legyél nő! Ha valakinek segítségre van szüksége, segíts neki! Érezd az érzelmeket, mert anélkül semmit nem ér az ember! Rossz után mindig jó következik, várd a jót! Ne essél depresszióba! Ne külsőről ítélj, mert hülyének fognak nézni és felszínesnek, ami alacsony IQ-ra utal! Ha valaki nem tetszik, vagy valakinek nem tetszel, nevess egyet és kerüld ki, nem éri meg a vita (vagy szólj vissza egy nagyon ütőset, akkor beledugja a fejét a homokba)! Ha valakiről rosszat gondolsz, ne mondd el neki, te sem örülnél, ha valaki csúnyán közölné veled, hogy nem tetszel neki sehogy. Ez bántó. Beteg embert ne kerülj! Segíts neki! Ha pszichológiailag rokkant is, fogadd el a viselkedését, mert ő nem tehet a bajáról! Ne gondolj öngyilkosságra! Mi az oka, hogy ne gondolj rá? Isten dönti el a sorsod, addig magaddal szúrsz ki, mert nem meghalni fogsz, hanem fájdalmaid lesznek. Legyen célod, amit fokozatosan építesz! Ne akard, hogy minden pillanatok alatt a tiéd legyen! Türelem rózsát terem. Agressziódat vezesd le futással, énekléssel vagy a hobbiddal! Ne csald meg a párod, mert többnyire a megcsalt fél nevet a végén!



Ez csak néhány dolog volt, ami a tapasztalataimra és ismerőseim által közöltekre épült. Remélem, tetszett és segítettem egy kicsit pozitívan látni a világot! Kövessétek a blogot fiúk/lányok, minél több „tudásért”, amit megosztok veletek! J Köszönöm a követéseket, látogatásokat az oldalon! Szeri van! J U R the Nr.1. J  Kövessetek Instagramon: @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...