7/17/2017

Mit egyek?

Fogyni akaróknak ez egy tökéletes menü egy napra. Nem számoltam, nem írtam recepteket, de a lényeg benne van. Remélem segítettem vele! Ha többet szeretnétek, vagy a segítségemet kéritek, nyugodtan írjatok Instagramon!

Reggeli: tea vagy kávé, zabkása gyümölcsökkel vagy joghurt többféle egészséges müzlivel és gyümölcsökkel
Tízórai: 1 db főtt tojás, 1 fél paradicsom, kefir, puffasztott rizs vagy teljes kiőrlésű kenyérszelet
Ebéd: fokhagymakrém leves, főtt brokkoli, rántott csirkemell vagy bármi húsféle, hasábburgonya vagy simán burgonya és ez lecsóval nyakon öntve isteni
Uzsonna: Pár darab keksz, citromfű tea esetleg belefér egy gombóc fagyi
Vacsora: lazac, rizs, esetleg levezetőnek finom édesség, amiben nincs cukor (étcsokoládé vagy cukrozatlan /édesítőszerrel édesített/ puding)

A szöveget nem másoltam, én írtam.


Kövessetek Instagramon is: @ancsika97


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...