7/25/2017

Újra Budapesten jártam - Élménybeszámoló

Sokan tudják, hogy én imádom Budapestet. Kedvenc városom, mert ott minden van, ami vidéken nincs. Gondolok itt híres külföldről jött élelmiszer eladással foglalkozó cégekre, boltokra, amik a budapesti hangulatnak nagyon is jót tesznek. Imádom a nyüzsgést! Imádom! Szeretek nagyon sokat utazni, mindegy hogyan és mivel, csak menjek valamerre és tudjam nézni a gyönyörű tájat. Mennyei érzés tölt el, mikor látom, hogy hova megyek. 2017. április 20. napján elmentem egy "tanulmányi kirándulás" keretében Budapest pár népszerű helyére, ahová mindig is el akartam menni. - Mondjuk, én mit nem akarok megnézni? :D - Szóval, imádom Budapestet, főleg Budát. Nem tudom a miérteket, csak szeretem és kész. Vonz. Hoztam pár képet és a képek mellé leírást, hogy hol voltam és egyéb kicsi történeteket. Lássuk! :)
 Nem kell leírnom szerintem, hogy mi ez és hol van ez a gyönyörű épület. :)

 Éttermek a Kolosy téren

 Pál-völgyi barlanggal szemben található .......... rész, domborzat vagy tudom is én
.
 BKV megálló - Kolosy tér
 Kolosy tér

 Ezt sem hagyhattuk ki. Magyar Természettudományi Múzeum
Pál-völgyi barlang

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...