7/22/2017

Mik történtek velem eddig?

Ezek történtek velem 2017 első felében:

- Voltam Óbudán - Jövök élménybeszámolóval + képek
- Jártam második alkalommal Sopronban - Erről is lesz élménybeszámoló képekkel
- Karrier centrikus lettem
- Többet blogolok
- Szingli lettem – I am Single
- Több autóverseny sorozatot követek lépten-nyomon
- Többet sportolok
- Egészségesen étkezek
- Többet törődök a külsőmmel
- Izmosodtam a sport hatására és erősebb is lettem
- Megszerettem a jógát
- Kiderült, hogy Szlovákiából származik a családom, vannak svájci rokonaink

- Újra elkezdtem dalszöveget írni (2009-2013-ig űztem az ipart, most pedig újra)
- Új példaképem: saját magam

- Új álom: Találkozni a fiatal spanyol F1 versenyzővel #55 – New dream: Meeting with the young spanish F1 racer. #55 Hola! Vamos! :D

Photo by www.motorsport.com On photo: Carlos Sainz Jr. #55

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...