7/24/2017

Élménybeszámoló - Sopron

 Sopron, a hűség városa, egy olyan gyönyörű hely, hogy kedvem támadt ott maradni és soha többé haza jönni. A stílusa hasonlít Kőszeg stílusához, ami hihetetlenül romantikus érzelmeket vált ki az emberből. A Tűztoronyból gyönyörűbb a kilátás, mint, amit vártam. Szűk lépcsőkön mész fel, de ha felérsz és kinézel a városra, egy csodálatos kilátás fog fogadni, amitől a szívedhez nő a város. Elragadó és mintha éreztem volna, hogy vissza akarok még oda menni, mert belé szerettem. Igen, ez történt, beleszerettem a városba, a hangulatába, stílusába, szépségébe. Ha ti is jártok arra, mindenképp ugorjatok be a városba és nézzétek meg a Tűztoronyból a várost! Nem fogod elhinni, amit látsz. Olyan érzésed lesz, mintha egy valódi romantikus filmben szerepelnél. Tökéletes helyszínnek tartom esküvőkre és a nászútra is. Az összes látnivalót érdemes megnézni, mert tényleg nagyon érdekes.













Képeket én készítettem 2017. június 9-én délelőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...