10/16/2019

A blognak lett egy Facebook oldala

1 évvel ezelőtt megszavaztattam a blog olvasóival Instagram-storyban, hogy legyen-e a blognak Facebook oldala, ahol a többség úgy döntött, hogy legyen. Én viszont eléggé féltem tőle, hiszen én még nem vagyok nagy blogger, és talán nem is leszek. Nemrég pedig rávettem magamat, hogy készítsek egy Facebook kedvelői oldalt, és ott osztom már meg a bejegyzéseket. Ott fogok minden újonnan közzétett cikket/bejegyzést megosztani azokkal, akik követik az oldalt és a blogot. 


Aki szeretné követni a blogot, nekik javaslom elsősorban, hogy bekövessék vagy lájkolják a Facebook oldalt. Ha valaki úgy dönt, hogy segít nekem a népszerűsítésben, annak előre is köszönöm!

Link: https://www.facebook.com/kiwipancakeblog/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...