7/01/2019

Vonzás törvénye a való életben

Nem akarom! - De, akarom!

Példa rá az én esetem.
Dolgoztam egy kisvárosban, amit nem ismertem, nem jártam még ott és emiatt nagyon ritkán látogattam, amikor már nem dolgoztam az adott helyen, adott városban. Így eléggé kerültem is magát a helyet. Nem akartam még egyszer abba a városba menni, dolgozni. DE én buta azt hittem megint (mint mikor először vettek fel a városba), hogy nem fognak úgysem felvenni, sem visszajelezni. Ennek ellenére jó helyet kaptam, tiszteltek, és segítettek amiben csak tudtak. Egy mondattal: jó volt a csapatukban lenni. A munkát nehéznek találtam, de hozzászoktam, és beleszerettem, aztán felmondtam.


Nagyon arra koncentráltam, amit nem akartam, ezért tudtam olyan városba, és olyan munkahelyre elhelyezkedni, mert nem szerettem, nem akartam. Aztán megszerettem. Minden csak idő, és megszokás kérdése. Na, meg sokat kell dolgozni, és kitartónak kell lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...