7/01/2019

Spontán öngyulladás 1. rész

Ez az a téma, ami eléggé paranormálisnak tűnik (és lehet, hogy az is). Ezzel még nem foglalkoztam a blogon, de megpróbáltam kutatások eredményei után nézni ebben a témában, mert nagyon is érdekel, de sokkal kevesebbet tudok róla, mint például a  szellemekről vagy esetleg a túlvilági lényekről. 
Nagyon sok cikket olvastam, nagyon sok könyvet olvastam, nagyon sok filmet/videót néztem a spontán öngyulladásról. Elgondolkodtam rajta és itt leírom nektek, hogy az én logikus gondolkodásommal, mi lehet az öngyulladás oka. Persze, nem vagyok semmiféle professzor, vagy doktor, esetleg kutató. Minden, amit itt leírok, az én gondolkodásom alapján készül, és valószínűleg nem ez a hivatalos (főleg, hogy nincs is hivatalos eredmény róla, mert hiába kutatják az esetet, egyszerűen nem jutnak sehová a kutatásaikkal a profik) magyarázat. ez csak egy egyéni vélemény alapján lejegyzett feltételezés. Mindent megpróbálok értelmesen elmagyarázni nektek.

Pár alap információ:
1. Az embernek van idegrendszere. A est és az agy között elektromos impulzusok továbbítják az adatokat. Magyarul van bennünk egy minimális elektromos töltöttség, ami az ember testében közlekedik. (gyújtó anyag)
2. Az égéshez oxigén kell, ami a tüdőben található a legnagyobb koncentrációban a testen belül. A levegő gyűjtő helye a tüdő. Innen szokott a spontán égés kiindulni. (égést tápláló anyag)
3. Aceton gyúlékony anyag. A testünk is termeli kis mértékben.


Összegzés: Van gyújtó anyagunk, az elektromos áram. Ha nem is nagy mértékben, de a kevés is elég egy gyúlékony anyag meggyújtásához. Van gyúlékony anyagunk, ami nem más, mint az aceton. Van égést tápláló anyagunk a nagy mennyiségű oxigén.

!!! Ha elszabadul valamilyen úton-módon egy elektromos töltés a testünkön belül, az elkezd addig utazni, míg egy bizonyos anyagot meg nem gyújt. Jelen esetben az acetont (mivel a spontán égés közben az ember kéken ég, illetve az aceton is kék lánggal rendelkezik, ha meg van gyújtva) robbantja be. Az égés belülről kifelé halad. CSAK AZ ÉLŐ SEJTEK ÉGNEK EL! Ezáltal nem terjed tovább az égő test környezetében lévő tárgyakra a láng. Maximum a tőle 3 cm-re lévő tárgyakat olvasztja meg. A lábak azért maradnak épek minden alkalommal, mert ott a legkevesebb az oxigén (elhalásra leghajlamosabb rész), illetve az aceton nem található meg a test azon részén. !!!
Röviden: Az elektromos töltés meggyújtja az oxigént és az acetont, ami égést eredményez, majd az élő szövetek égnek csak el.

NEM SOKÁRA JÖN A MÁSODIK RÉSZ IS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...