7/11/2018

Szociális fóbia legyőzése

Sziasztok!



Életemben nem gondoltam volna, hogy erről pont itt, pont most írni fogok.

Kiskorom óta féltem az emberektől. Nem szerettem emberek között lenni, mert féltem, hogy bántani fognak (nem tudom miért azaz nem tudom az okát). Először nem bírtam az első sorban bulizni a barátaimmal egy koncerten, aztán minél többet akartam otthon lenni és nem kimozdulni. Elkezdtem úgymond felvenni az antiszociális emberek szokásainak egy részét (ennek persze mára már vége).




"Szemléld a világot pozitívan, mert igazából minden pozitív körülötted!"

Amikor nagyon jó napom volt és ki kellett mozdulnom hivatalba vagy akárcsak boltba, mindig mindenkivel kedves voltam, és előzékeny. A buszon átadtam a helyemet egy idős néninek. Mindenkire rámosolyogtam és amikor kérdeztek/kértek valamit tőlem, segítőkészen segítettem. Aznap délután nyertem egy ingyen könyvet, aminek az ára a boltokban 4.000 HUF. Istentől kaptam szerencsét és legfőképpen támogatást illetve szeretetet.

Kövess be Instagramon! @ancsika97

Ne hazudj magadnak! Be akarsz követni, tudom én! Fejeld csak meg azt a "Követem" gombocskát! Látlak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...