7/27/2018

Fantáziafejlesztés olvasással

Sziasztok!


Ti hallottatok már arról a "tényről", hogy ha sokat olvasol, akkor fejlődni fog a fantáziád? Én is. De ez a bejegyzés nem egy olvasásbarát tartalom lesz (azaz nem fogok benne papolni arról, hogy olvass). Szóval chill és figyelj!

Tapasztalataim alapján írom ezt a bejegyzést (mert hát mi más alapján írhatnám).

Könyvet kezdtem el írni az életemről, ami nem is igazán az életemmel kapcsolatos témával foglalkozik, hanem inkább a siker titkával kapcsolatban írok egy szöveget, amit leginkább a vállalkozni vágyók számára ajánlok. Leírom benne azt, hogy mi szükséges (személyiségileg) ahhoz, hogy jó üzletember/üzletasszony legyen valaki. Ezelőtt az életrajzi könyvem előtt kezdtem el írni egy romantikus történetet, ami gyakorlatilag szinte teljes mértékben egy fantázia szüleménye (mivel nem hiszek a szerelemben és nem is fogok). Ebben a könyvben viszont élményeket osztok meg az olvasóval, illetve pár látványosság nevét írom le benne, amit érdemesnek tartok egy adott országban, településben, városban vagy faluban megtekinteni. Szerelmi történet, egy kis izgalommal, utazással és egyéb mókával. Ezt a könyvet gyakorlatilag mikor elkezdtem durván falni a könyveket (sokat olvasni, aki nem értené), ekkor kezdett a képzeletem kicsit lejjebb barangolni  és nem tudtam folytatni napokig, sőt hetekig a jó kis könyvem írását. 

Az olvasás igenis fontos, de egy hátránya van: csökkenti a fantázia tudományát és teljességét.

Kövess be Instagramon is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...