7/02/2018

Ezeket ne mondd egy randin!

Sziasztok!


Újra itt vagyok egy randis bejegyzéssel, de most arról fogok írni néktek, hogy miket nem szabad mondani egy randin.
Lányoknak egy jó pasi? :)

1. Egy pillanat, csak telefonálok egyet!
Ez többnyire azt jelenti, hogy az illető lekoptat téged.

2. Bocsi, csak az exem írt.
Mi a fene? Ez azt jelenti, hogy szóba állsz még az exeddel.

3. Csak egy haverral vagyok!
Nem illik egy randin sem telefonálni, de az, ha ezt mondod valakinek a telefonba, akkor sértődés és kiakadás várható. Ez is egy lekoptatási forma.

4. Nem nézel ki úgy, mint a képeken.
Mivel a képek azok képek, én pedig élő és mozgó ember vagyok...

5. Nem akarod befestetni a hajad xy színűre?
*sóhaj* DE, vagy várj csak... NEM
Amúgy ez azt jelenti, hogy nem tetszel az illetőnek, tehát lépj!

6. Bocsi, hogy késtem!
Gáz, ha késel! Igen, nőként is!

7. Van pasid/csajod? < Bocsi, ezt az előzőből, - a kérdésesből - kifelejtettem.
Akkor miért menne el veled randizni, ha már van valakije?!

8. Ha tudsz több nyelven is akkor miért nem mondasz valamit nekem x nyelven, meg y nyelven? < Ez inkább saját tapasztalatból jött, bocsi. Az előző randis bejegyzésnél ezt is kifelejtettem.
Ez idegesítő. Nem tudod, hogy pontosan mit mondj ilyenkor. Example me... Ez a kérdés megint azt veti fel, hogy a másik fél bizalmatlan, tehát nem bízik meg a randipartnerben SEM. Erre egy jó válasz van. "Magyarok vagyunk, akkor ne várd már el tőlem, hogy ne magyarul beszélgessek veled!" 

Kövess Instagramon is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...