9/30/2019

A "megvédem ha kö', ha nem kö' " Kreténisszimók nyomában

Ez egy elég meredek, sértő bejegyzés lesz egyesek számára, de muszáj írnom, és kielemeznem ezeket az "eseteket". Senki ne vegyen semmit magára! Ez egy elgondolkodtató elmélkedés, amit nem sértésből írtam le ide, hanem azért, hogy itt osszam meg az álláspontomat azokkal, akiket érdekelhet.

Téma: Miért említik meg és beszélnek arról a fiúk már az első randin, hogy ők mennyire szeretik, védelmezik a saját édesanyjukat?
Az égvilágon senki nem kérdezte, hogy szereti-e egyáltalán az anyukáját, hiszen alap dolognak tartom ezt. Minden normális ember szereti a szüleit, nem? De. Akkor miért kezdi el a fiúk fiatalabbik generációja (20 - 24 évesek) mesélni nekem az első randin, hogy ő minden áron megvédi és szereti az anyukáját? Úgy értem, hogy mindezzel mi a cél? Ezzel próbáljátok bebizonyítani a nőnek, hogy ti mennyire tudtok szeretni, és védelmezni, vagy csak azért mondjátok, hogy a nő feleslegesnek érezze magát? Vagy arra utaltok, hogy egy újabb fiatal anyukát kerestek magatoknak, akivel lehet kicsit több akciót vállalni? Csak én érzem azt, hogyha egy fiú a fent említett dolgokat mondja az első randin, akkor feleslegesnek érzem, hogy ott vagyok a sráccal? Esetleg velem van a probléma? Én lennék a buta?
Már nem az első eset, hogy olyan fiúval randiztam, hogy ezt ő direkt ki is emelte már a leges legelején a randinak. Csak a miértjét nem értem. Én is szeretem a szüleimet, és ha olyan szituáció adódik, ahol meg kell védeni valakit, egyértelműen megvédem, és alapból szeretem a családomat, és a rokonaimat, de mégsem kezdem el az első randin kitálalni ezeket az információkat.


Miért csinálják ezt a fiúk? Aki tudja, legyen szíves írja meg, mert én nagyon bele vagyok zavarodva ebbe a dologba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...