9/08/2019

Miért érdemes OKJ-s képzésre jelentkezned?

- gyors ütemben sok információt tudsz megtanulni

- nagyon jó oktatóid lesznek

- nagyon kedves embereket fogsz megismerni

- kapsz egy bizonyítványt róla

- ütemezett vizsga

- vizsga utáni munkalehetőség

Én egy élelmiszer-, és vegyiáru eladó képzésben vettem részt, mivel nagyon érdekelt a kereskedelem, és kicsit bontogatni akartam a szárnyaimat. Igazi tehetséges felnőtt oktatókat ismertem meg, akik szuperül megtanították nekem, és a csoport tagjainak a tudnivalót. A képzésben részt vevő személyek (csoporttársak) nagyon kedvesek, szeretettel teli emberek, akik nagyon tehetségesek, okosak, ügyesek, és közvetlenek. Ez az egy csoport nagyon fog hiányozni nekem, mert egyszerűen minden tökéletes volt. 

Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...