3/07/2018

Munkahely + Kitiltottak egy hotelből

Láttam pár videót azzal kapcsolatban, hogy állítólag a bloggerek mennyire ingyenélők. Megcáfolnám ezt. Mint minden ember, én is dolgozok. Dolgozok valamit, amiért pénzt kapok, de ne haragudjatok skacok, nem szeretném elárulni, hogy hol és mit. A lényeg az, hogy a bloggerek is ugyanúgy dolgoznak, mint az embertársaik.
Van egy bizonyos hotel, ahonnan kitiltották a bloggereket. Hogy miért? Mert kedvesen az egyik blogger hölgy írt egy email-t egy hotelnek... Mi volt benne? A lány azt írta, hogy szeretne ingyen pár napot eltölteni barátjával az adott hotelben, és cserébe beajánlja a hotelt az olvasóinak. Erre jött egy válasz is a "Kedves" hoteligazgatóúrtól, hogy nincs szüksége arra, hogy egy blogger reklámozza az x mennyiségű követőjének a hotelt. Azt is írta benne, hogy kitiltja a hoteléből a bloggereket, mert ingyenélők.

Véleményem: Félig-meddig értem, hogy nem engedi az igazgató, hogy ingyen szálljon meg két vendég. De azt nem értem, hogy miért általánosít és miért tiltotta ki az ÖSSZES bloggert onnan. Ez nem helyes! A blogger hölgy pedig kissé pofátlan volt ezzel a kéréssel... én a helyében maximum 50-60%-os kedvezményt kértem volna inkább.

Köszönöm, hogy elolvastad! Remélem, tetszett! Kövess Instán! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...