3/05/2018

BlogNapló #1

Nem olyan régen kaptam ajándékba egy elektromos kávéfőzőt. Isteni, lágy ízű kávét csinál. Életemben először volt a konyhámban ilyen cucc. Imádom. Már megtanultam azt is, hogy hogyan kell használni. (Nem tudtam, hogy hogyan kell használni, mert még nem volt ilyenem. Kotyogóssal főztem mindig a kávét.) A kávéfőző nem új, használt. Rokonomtól kaptam, mert meséltem neki, hogy mennyire nem szeretek gáztűzhelyen kotyogóssal kávét főzni.

Pár hete kezdtem újra énekelni és fejleszteni a hangom. Régen énekeltem. Szépnek tartották az emberek (akik hallották) az énekhangomat. Leginkább himnuszokat énekelek vagy pop zenére szoktam énekelni. Életem a zene, de pénz és protekció nélkül nem megyek semmire. Csak azért nem raktam még fel sehova saját dalt, mert nincs stúdióm és ha már dalról van szó, akkor legyen jó minőségű!

Gitározás... mostanában nem annyira gitározok. Inkább az énekléshez, táncoláshoz van kedvem. Táncolni pedig nem tudok. :D

Tanulok angolt, spanyolt felváltva. Kicsit pedig hollandot... már amennyi rám ragad.

December elején gondolkoztam rajta, hogy ha már otthoni edzéseket csinálok, ki kéne kimozdulnom. Például futni, hiszen futni szeretek (kivétel, ha üldöznek). Ebből nem tudom mi lesz a jövőben. Szerintem kellene futnom valamerre, valahol. Régen futottam már, szóval hiányzik.

Köszönöm, hogy elolvastad! Remélem, hogy tetszett! Kövess Instán! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...