6/23/2019

Polish language

Hiszitek vagy sem én tanultam észtet, lengyelt, oroszt, pedig magyar vagyok, aki nem igazán ért a nyelvekhez. (Dehogynem!!!)

Az észt nagyon nehéz, az orosz szintén, a magyarról nem is beszélek, hiszen az anyanyelvem és még mindig nem tudok jól magyarul, de mivel szeretem a kihívásokat, ezért elkezdtem az eddigi legnehezebben megtanulható nyelvet tanulni, ami nem más, mint a lengyel. A betűkészletük kész katasztrófa, a szavaikról nem is beszélek, és a kiejtésük pedig atombombaként hat rám. 

Magyar-lengyel barátág örök, de kedves lengyel barátaim, legyetek szívesek, inkább tanuljátok meg ti a mi nyelvünket, mert a tiétek egy Csernobili katasztrófa gyakorlatilag. Szeretünk titeket, mi magyarok, de ez a nyelvetek túl sok egy magyar számára. Köszi!

Egyébként érdemes kilátogatni Lengyelországba, mert egy nagyon szép hely.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...