8/10/2018

KiwiPancake - the new name

Sziasztok!


Új nevet kapott a blog, mert nemzetközivé szeretném változtatni. A nevet is nemzetközivé váltottam át emiatt az ok miatt. (Angol a cím: KiwiPancake - Magyarul jelentése: KiviPalacsinta / KivisPalacsinta)

Forrás: Organic Facts

Ne kérdezzétek, hogy honnan jött a név. Talán onnan jöhetett, hogy hallottam, azt hogy (SZÓISMÉTLÉS, SZÓISMÉTLÉÉÉS, ÁÁÁH) valakit Szárnyaló Kivinek hívnak és abból indultam ki. Ebből jött a Kiwi szócska. A másik pedig csak eszembe jutott és hozzáraktam. 

Remélem, hogy mindenkinek tetszik a név.

A név 2018.08.09.-én újult meg.

Kövessetek Instagramon is és osszátok meg a blogot minél több emberrel! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...