1/21/2019

Bereznay Dani interjú - EXTRA

Sziasztok!



Folytatódik a Bereznay Danival készített interjúm. Fogadjátok sok szeretettel!

Az interjúnak azért van folytatása, mert az eredetileg tervezett kérdéseket, amiket természetesen fel tudtam tenni neki, azokat az előző bejegyzésben osztottam meg veletek. Most pedig azokat a kérdéseket és válaszokat osztom meg veletek, amit a belőlem kibújó újságíró és kíváncsiság tett lehetővé. Itt még több információt megtudhattok Daniról és érdeklődési köreiről, kedvenceiről, egyébről...


Kedvenc étele: Egy jól elkészített oldalas
Kedvenc itala: Őszibaracklé
Kedvenc színe: Nincs
Kedvenc állata: Kutya (Golden retriever vagy Border collie vagy Németjuhász )
Kedvenc városa: Nincs, de Londont nagyon szereti
Kedvenc film: Eredet

Szoktál-e olvasni?
B. D.: "Hogy őszinte legyek, csak rövidebb történeteket, érdekességeket, kutatáseredményeket az interneten, igen. Szépirodalomra sincs sok időm, sajnos, pedig azért régebben többet olvastam."

Szoktál-e jótékonykodni?
B. D.: "Iskolával közösen vettem részt jótékony rendezvényeken, de önállóan csak max annyit teszek, hogy figyelek a környezetemre különösebb jótékony cselekedetem ezenkívül nem nagyon fordult elő."

Milyen zenéket hallgatsz?
B. D.: "Popzene és a könnyűzene, akár rock, akár ilyen jazz-es a kedvenc stílusom. Gitár, zongora és egy szép ének engem maximálisan kitud elégíteni, de ez a rap is annak, amiket kifejezetten szeretek, akár a  szöveg miatt, akár a zene energiája miatt. Igazából a metált azt nem kedvelem, de azon kívül szinte bármit meghallgatok és bármivel tudok azonosulni."

Mennyire szeretsz a középpontban lenni?
B. D.: "Amikor élő társaságban vagyok és nincs semmi hivatalos szereplési dolgom, akkor nem vagyok az az ember, aki a középpontra vágyik.Viszont amikor van valami feladatom, akár egy koncerten énekelni vagy akármilyen dolgot csinálni, vagy akár feltölteni egy YouTube videót, akkor simán szeretem azt, ha sok figyelem helyeződik rám, mivel számomra ez a karrier, hogy a médiával foglalkozó személyiség legyek, és sikeres versenyző, akit sokan követnek, és megélhetjük ezeket a történeteket, szóval nem mondom azt, hogy nem szeretek ott lenni, mert igenis vágyom arra, hogy végre többen csatlakozzanak ehhez a követő táborhoz, ugyanakkor élőben pedig teljesen átlagos emberként működöm. "

Mennyire szeretsz buliba járni?
B. D.: "Nincs nagy tánctudásom, hogy őszinte legyek, szóval nem én fogom felszántani a padlót (értsd: táncparkettet). Nyilván, ha jó a társaság, akkor bárhova szívesen elmegyek, de a hangos zenét hosszú ideig nem preferálom, mivel olyan ember vagyok, aki szeretne sokáig élni egészségben úgy, hogy lát és hall. Nyilván azért alkalmanként be szoktam nézni egy helyre, ahova ilyenkor be kell."

Van valamilyen függőséged?
B. D.: "Nem cigizem, nem kávézom. Nem hiszem, hogy van bármilyen függőségem. A social mediára sem vagyok ráfüggve, csak annyira, amennyire kell, hogy informált legyek a világról."


Mennyire követed a túraautó világbajnokságot?
B. D.: "Élőben nem szoktam nézni a futamokat, de a WTCR-nek néztem néhány jó futamát és ha a TCR-re gondolsz, abból is néhány futamot megnéztem tavaly. Igen izgalmas bajnokságok azok, mert sokkal közelebb tudnak egymáshoz maradni az autók, és nem félve akár a sérüléstől, mert azok az autók nehezebben törnek. * itt megjegyezném, hogy közel ugyanúgy törnek a túraautók, mint egy Formula autó vagy egy utcai autó *"

Válassz, melyik a szimpatikusabb! 
Melyiket választanád kérdések következnek.

Vettel vagy Hamilton?
Képen: Sebastian Vettel, német nemzetiségű Formula-1-es pilóta

B. D.: "Hogy őszinte legyek, Vettelnek szurkoltam mióta nézem a Forma-1-et szóval, ha azt mondanám, Hamilton, akkor nem érezném magamat lojálisnak, de viszont az elmúlt két évben Hamilton jobban teljesített és megérdemli a bajnoki címet és igazán jó versenyzőnek tartom őt is."

Red Bull Racing vagy Scuderia Ferrari?


A képen a Red Bull Racing Formula-1-es csapatának a logója látható
B. D.: "Egyik sem."

Vonat vagy busz?
B. D.: "Egyértelműen vonat, HA GYORS."

TV vagy YouTube?
B. D.: "YouTube"

Pezsgő vagy bor? - itt most félreértés ne essék, nem alkoholistaként szeretném beállítani a Danit, ez csak egy Melyik a szimpatikusabb vagy Melyiket választanád szívesebben játék.
B. D.: "Bor"

Vodka vagy pálinka?
B. D.: "Pálinka"

Tél vagy nyár?
B. D.: "Nyár"

Nico Hülkenberg vagy Carlos Sainz Jr.?
B. D.: "Nico Hülkenberg, ez egyértelmű"


Képen: Nico Hülkenberg, német F1 versenyző (aki ugyanazon a napon ünnepli a születésnapját, mint én)
Forma-1 vagy WTCR?
B. D.: "Ha a WTCR-ben vezetnék, akkor azt mondanám WTCR, de nem vezetek szóval Forma-1."


Szoktál-e TV sorozatokat nézni?
B. D.: "Nincs időm rá."

És még egy utolsó kérdés - ami nem az utolsó volt, innen is sorry 😂 - mivel én szombathelyi vagyok (azaz ott születtem), jártál-e már Szombathelyen?
B. D.: "Nem emlékszem rá. Az elmúlt néhány évben biztos, hogy nem."

Köszönöm az interjút és sok sikert kívánok a továbbiakban!

Ha tetszett, kövessétek be Danit (de először engem 😁😉) is!


Twitch: https://www.twitch.tv/aor_formuladani
Zenés csatorna: https://www.youtube.com/channel/UCAfUJn88ubI84rAV5hbaHJw/
Facebook: https://www.facebook.com/bereznaydani/

Kövess be engem is Instagramon: @ancsika97 és TikTok-on is követhetsz, ha szeretnél: @kiwipancakeblog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...