2/18/2018

Algoflex-M vs. NO-SPA NEO

Kedves Olvasó! Ez a tartalom 13 éven aluliaknak és férfiaknak nem ajánlott! (Hacsak nem menstruálsz!)

Két görcsoldó gyógyszert fogok tesztelni, amiben minden tapasztalatomat leírom és kifejtem.
Úgy érzem, hogy nekünk nőknek/lányoknak valahogy túl kell élnünk az alhasi görcseinket, hiszen nem épp egy jó élmény sem a vérzés, sem az azzal járó görcsök, és ezért teszteltem két görcsök elleni kapszulát, hogy tudjátok, hogy melyik éri meg jobban az árát. Sajnos tudom, hogy mennyire fáj a nőknek ez az egész, tehát tapasztalatból beszélek az egész szituról. Például én is görcsöltem (mert vérszegény voltam), annyira fájt, hogy szó szerint nem tudtam állni és tennem kellett érte. (A menstruációs fájdalmam olyan erős volt, hogy majdnem belehaltam azaz naaaaaaagyon erős volt.)
Ha erős a vérzésed, fordulj orvoshoz, mert bajt is jelezhet. Pl.: vérszegénység, ciszta, gyulladás etc...
Algoflex-M
Nos, ezt a gyógyszert sokan szedik, mert olcsó és jó. Igen ám, DE van benne 6 db  ibuprofén tabletta, ami igazából nem gyógyszer, hanem mondjuk ki őszintén... egy semmit nem érő tabletta. Nem csillapít semmit, csak van oszt vedd be, mert miért ne. Továbbá 6 db drotaverin-hidroklorid tartalmú tabletta van benne, ami már hatásosabb a menzesz görcsök ellen. Olcsóbb, mint a No-Spa Neo. 1 órán belül hat, ha vízzel veszed be. *Gyógyszert alkohollal ne vegyél be!
*Rosszul lehetsz tőle és a gyógyszer sem fog hatni
NO-SPA NEO
Ebben a gyógyszerben szintén drotaverin-hidroklorid van, de csak az. (Ebbe már nem kell ibuprofén... ) Drágább, mint az Algoflex-M. 
Hatása: az ég világon semmi. Nem leszel tőle se jobban, se rosszabbul, de még betépni sem tudsz tőle, szóval az egésznek annyi értelme van, mint lócitromnak egy pofon. Semmi.
Köszönöm, hogy elolvastad! Kövess Instán is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...