9/24/2017

ÚJ HOBBIM

Akik valóban ismernek, azok tudják, hogy sok hobbim van. Nos, néhány hobbit (nem a film) kereszteztem és új hobbikat alkottam magam számára. Nagyon szeretek énekelni (autodidakta módon fejlesztettem az énekhangomat), szeretem a klasszikus zenéket is és ha ez nem elég, imádom a különféle nyelveket tanulni. Most valamennyire ezeket gyúrtam össze. Elég hülyén hangzik, de elmagyarázom részletesebben..., aztán még hülyébben fog hangzani 😁 
Így hangzik a részletezése:
Kitaláltam azt, hogy ha már szeretek énekelni, ráadásul különféle nyelveken, akkor elkezdek több nemzetnek vagy országnak a himnuszát megtanulni, énekelni. Elkezdtem. 1 nap alatt 3-at meg tudtam tanulni (mivel az osztrák himnusz például egy nagyon rövid, nagyon elnyújtott dalocska, ezért ez nem volt nehéz). Megtanultam (némelyiket csak félig-meddig) az olaszt, a németet, hollandot, osztrákot, spanyolt stb... - Olyan himnuszt is tanultam, aminek a nemzete már nem létezik. PL.: Osztrák-Magyar Monarchia vagy Német Birodalom. - Ezt már több napja csinálom és élvezem. Éneklés közben kicsit kulturálódok is. Neked is ajánlom ezt a figyelmedbe, mert nagyon jó móka. 

Remélem tetszett! Kövessetek Instagramon is: @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...