9/14/2017

MINDENHOL AUTÓK

Nem tudom letagadni, hogy az autókért oda és vissza vagyok. Egyszerűen imádom őket már kiskorom óta... vagyis mióta először beültem egy igazi felnőtt gokartba. A vezetés rabja lettem... pontosabban a sebességé. Videókból tanultam "vezetni", ami azért nem egy életbiztosítás. Átlapoztam egy egészen vastag autólexikont is... ráadásul nagyon érdeklődöm az autóelektronika iránt is. Kicsit későn jöttem rá, hogy mi az én nagy szerelmem. Erre a dologra akkor jöttem rá, amikor még kerékpáros kézbesítő voltam. Beleszerettem a sebességbe, a gyorsaságba. Szeretem érezni azt, ahogy a szél simogatja az arcom és a szívem azt súgja ilyen helyzetekben, hogy: "Gyorsíts!" és elkezd hevesebben verni a szívem. Sebességmámorba esek. Nem tehetek róla. :(
Az autónak először mindig az aerodinamikai részeit figyelem meg. Nem tudom, miért. Csak. 😁
Ha egy kietlen mezőn vezetek és váltani akarok, akkor mindig attól félek, hogy nehogy a mellettem ülő fiú haverom vagy fiú ismerősöm "eszével" próbáljak váltani. 
Bocsi nemzeti_viccek! Csak ez jutott eszembe erről a történetről! :) Kicsit cenzúráztam.

Mi a kedvenc autóm? Naná, hogy a Ferrari! :)

Köszönöm, hogy elolvastad! Remélem, tetszett! Kövess Instagramon is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...