8/27/2016

Lelkitársak I.

Lelkitársak léteznek-e? Erre én csak annyit tudok mondani, hogy igen. Honnan vesszük észre, hogy Ő a mi lelkitársunk vagy a Nagy Ő? Úgy érzed, hogy ismered, hogy tudsz róla mindent, nem félsz tőle, első pillantáskor rájössz, hogy mennyire szereted… Én nem hittem ebben a lelkitárs mizériában, csak annyiban hittem, hogy megtalálhatom az Igazit. Fontos tudni, hogy a lelkitársunk lehet a nagy szerelmünk, akiért annyira rajongunk, mint a tinik Justin Bieberért és lehet a legjobb barátunk is, mint Kim Kardashian és az ő popója, akik örökre nagy barátokká válnak és összetartoznak a kezdetektől a végsőkig. Ezeket az embereket meg kell tisztelni, mert nagy kincs. A lelkitársaink lehetnek olyanok, akik kiegészítenek minket vagy lehetnek hozzánk nagyon hasonlóak is viselkedésben. Persze van olyan is, hogy egyikőtök sem ismeri egymást, csak vonzódást éreztek egymás iránt, hogy muszáj beszélnetek egymással és még bátorságod is van hozzá, hogy felszólítsd, hogy „Szia! Mi a pálya? Bemutatkoznék, a nevem XY ZS. Meg tudhatom a neved?” Blablabla… Ez egy átlagos ismerkedés, persze ezt nem kell túlcifrázni, hiszen a lelkitársunk nem a pápa vagy Kelemen Annácska, akiket Istenként kell tisztelni és természetesen a lelkitársunk a barátságos és megtisztelő közeledést szeretné tőlünk. Egyszerre lehet több lelkitársunk is és nemcsak lehet, de van, létezik is. Én is találtam magamnak lelkitársakat, majd később meg is osztom azok kedvéért, akik szeretnék tudni. Lesz szó a szerelemről az igaz és a hazug barátokról is, hogy ilyenkor mit kell tenni és még sorolhatnám, de nem is szaporítom a szót. Köszönöm, hogy elolvastad és remélem jól szórakoztál! Bocsánat a nyelvtani hibák miatt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...