8/11/2016

Bemutatkozás - Who I Am?

Köszöntök minden kedves olvasót! :)

Én Anna vagyok és 1997-ben születtem. Beszélek németül, angolul, magyarul, pár szót tudok oroszul és hollandul. Imádom az állatokat :) Kedvenc színem a türkíz és a rózsaszín :) Boldog és harmonikus párkapcsolatban élek az autóversenyek titokzatos világával. Szeretem az autósportokat. Szeretem az egészséges ételeket, mozgást és nagyon szeretek főzni-sütni. :) Kedvenc előadóm Shawn Mendes és rajongok a holland filmekért, zenékért, emberekért, szokásokért. :)
Miért kezdtem el blogolni? Szeretek írni, szeretek tanácsokat adni és a hétköznapokban hétköznapi embereknek hétköznapi dolgokban segíteni. Ez az oldal mindenfélével foglalkozik. Szeretem a munkám. Van egy informatika érettségim is, amire nagyon büszke vagyok, mert szeretem az informatikát, mindig is érdekelt. Szeretek utazni, énekelni, táncolni. 


Köszöntök itt mindenkit és remélem mindenkinek tetszeni fognak a bejegyzéseim :) Jó szórakozást kívánok mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...