8/04/2019

Aranyköpéseim

A férfiak olyanok, mint a nők. Meg kell küzdeni értük és meg kell védeni őket mindentől. Igen, még az egértől is.

Tegnap reggel felhívott a hentes, hogy 100 forint/literért megvenné a menstruációs véremet. Azóta multimilliárdos vagyok, és a Ferrarimban kortyolgatom a világ legdrágább pezsgőjét.

Nem vagyok Isten vagy Jézus Krisztus, hogy mindenkinek az álmát valóra váltsam. Az én álmaimmal senki sem foglalkozik, így hát kénytelen vagyok a saját álmaimért harcolni. Nem bízom senkire, mert a végén egy utcasarkon kötök ki, miközben álmodozom arról, hogy létezik a nagy Ő.


Ha engem bárki is szeretne, akkor már rég a Maldív-szigeteken kortyolgatnám a Mojito-mat, meztelenül egy medence mellett.

Azt mondta nekem valaki, hogy várjak rá 1 évet. A fenéket!!! Azalatt az idő alatt teherbe esek és szülök egy kölyköt.

Valaki: Tényleg van pasid? 
- NEM BAZDMEG, A POSTÁN VETTEM 100 FORINTÉR', HOGY A LÓ ENGEDNÉ RÁD A BÉLSARAT!

Valaki: Szeret téged bárki is?
- Ne magadból indulj ki! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...