3/13/2019

Adok - Kapok élelmiszerdoboz rongálás - SZOMBATHELY

Nincsenek szavak...
Egyszerűen elfogyott az ihlet.
Nem tudom elmondani mit érzek most, mert ezt leírni, elmondani nem lehet.
Ezen az egészen nagyon sok önkéntes dolgozott. Nagyon sok. Érted? Baromi sok.

Amikor megláttam nemcsak az ütőér állt meg bennem, de szerintem az összes létező életfunkcióm leállt. Vagy nem is tudom, hogyan fogalmazzam meg. Pedig blogger vagyok, nekem aztán tudnom kellene fogalmazni is.


 Az Adok-Kapok élelmiszerdoboz nagyon sok élelmiszert tartalmazott, ahová nagyon sok felajánlás is érkezett (nemcsak vittek belőle). Hihetetlenül jó ötlet, hiszen azok is elérik az élelmiszereket, akiknek ez nem adatik meg pénzügyi problémáikból kifolyólag. A doboz nagyon sok embernek segített, és a mai napig segít, csak már nem a kerítésen van elhelyezve, hanem a kerítésen belülre.


Hogy ki volt az az elmeháborodott, buta, agresszív kismalac, aki megrongálta a dobozt, azt még senki sem tudja, de remélhetőleg, hogy jelentkezik az elkövető vagy a rendőrségen vagy a helyi klubépületben.


Nem tudni azt sem, hogy miért rongálták meg a dobozt. Vajon beszólt valamit az illetőnek az a kis ártatlan doboz, vagy csak derékba vágta egy nagykalapáccsal? Mindenesetre érdekes, és dühítő, hogy Szombathelyen (kisvárosban) ilyen történik.
Mindez 2019. március 13-án reggel lett észrevéve. (Azaz előző nap még épségben volt a doboz, hiszen én is egyben láttam még délután)

Nagyon őszintén sajnálom, hogy egy ilyen cikket kellett leközöljek, amiben egy rongálásról írok. 😢💔

Erről az ügyről több cikk is meg fog jelenni március 14-én!

Az összes képet én készítettem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...