1/01/2018

Így tanultam meg nyelveket

Spanyol. Imádom a hangzását. Könnyű volt betanulni a szavakat, bár nekem először a spanyol abc betűit tanították meg. Ezzel nincs is semmi baj, de miközben tanultam az abc-t, síró, nevetőgörcsben törtem ki... mutatom miért.
F betű kiejtése: éffé

Tanuld a spanyolt, mert a spanyol szexi!

Orosz. Nehéz, mind beszélni, mind írni, olvasni. Kiejtés szintúgy. Jól hangzik az orosz, de nem magyar szájából... A szavak, amik szinte már sérülést okozott nálam: opákápre, opáctyipá. Szép, nem?

Holland. Angol, német, francia keveréke. Jobban "köpködnek" beszéd közben, mint a németek és elég nehéz kiejtése van. Ha szeretsz köpködni és egyéb fura hangokat kiadni, akkor ajánlom neked.

Tanuld a hollandot, mert a jóképű pasik nem magyarok!

Német. Nehezebb, mint a mozdony féktuskója... Kiejtés könnyű, szavak nehezek, megtanulni nehéz. Németet 10 év alatt nem tudtam teljesen megtanulni, míg az angolhoz 3 év kellett (apanyelvem a német).

Angol. Egyszerű. Nem komplikált... annyira.

Szlovák. Ez egy kegyetlen nyelv. Magyar számára nehéz megtanulni. Megpróbáltam megtanulni, de kudarcot vallottam.

Magyar. Angol fiútól hallottam, hogy könnyű nyelv. Mások szerint nehéz. Ezt mindenki döntse el maga.

Köszönöm, hogy elolvastad! Kövess be Instán, mert cuki, vicces és szép képeket töltök fel. Instagram: ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...