10/15/2017

Bring mich zum singen

Már 8 éves koromban Rihanna dalait énekeltem és Madonna számaira táncoltam. Ha meghallottam egy zenét, rögtön táncra perdültem és teli torokból énekeltem a dal összes icipici részét. Olyan eufórikus volt az egész... Azóta ez az érzés nem változott, csak erősödött bennem. Imádom a zenét, a ritmust, a dalt, az éneklést és a táncokat. A zene az én drogom, nem pedig a kokain. Amikor meghallok egy zenét, nem bírom ki, hogy meg ne mozduljak vagy el ne kezdjem énekelni. A zene a legjobb terápia szinte mindenre. A zene jó és mindenkié, de csak kevés ember ért hozzá igazán.
A zenét a magaménak tulajdonítom, de természetesen a híres idézet "A zene mindenkié" teljes mértékben igaz. Számomra a zene, a ritmus és a hangzás a vadságot, örömöt, vidámságot és egészséget jelképezi.

Köszönöm, hogy elolvastad! Kövess Instagramon is! @ancsika97

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

To my best manager and stepfather ever!

Hűűűhaaa. nem is tudom, hogy hogyan kezdjem. Ez egy különleges alkalom. Ez a különleges bejegyzés egy különleges emberhez szól, akit m...